شرکت آریا آسریس فعالیت خود را در آبان سال ۱۳۹۰ در زمینه تحقیق، تولید، واردات و صادرات کالا در حوزه های ” پزشکی، سلامت و زیبایی و پوشاک ” آغاز نمود.

از آنجا که موسسین شرکت دارای تجربه در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی و پزشکی با کاربرد زناشویی بوده و شناخت خوبی از نیازهای این گروه بزرگ از مشتریان داشتند تصمیم

برآن شد که در مرحله اول فعالیت، محصولات جدیدی برای افزایش رضایت جنسی و بهبود سلامت روحی و عاطفی زوجین به بازار معرفی کنند تا میزان نارضایتی جنسی و آمار طلاق در جامعه

کاهش یابد. پس از تحقیق و بررسی راهکارها و روشهای ارائه شده توسط متخصصان داخلی و خارجی، شرکت آریا آسریس موفق شد برای اولین بار انواع مبل و بالشهای مخصوص پوزیشن های

روابط زناشویی را با نام ” لاولی بد و بالشهای لاولی کمبو و لاولی رمپ ” را به بازار ایران معرفی کند.

بررسی وضعیت سلامت کشور و افزایش روزافزون دردهای اسکلتی و عضلانی در بین افراد جامعه و عدم وجود وسیله مناسب جهت کاهش این دردها، شرکت را برآن داشت تا در مرحله

دوم از فعالیت خود مجموعه ” بالشهای راحتی چندکاره سنس لاین ” را طراحی و به بازار معرفی کند.

تولید لباس زیر خانمها و آقایان با ویژگی های خاص و محصولات حوزه سلامت و زیبایی در اولویت بعدی کار ما می باشد.

 

ماموریت شرکت

ماموریت شرکت ما بسیار روشن است و آن ” بهبود سطح کیفی زندگی افراد جامعه با ارائه محصولات جدید و نوظهور ” به بازار کشور است.

 

اهداف شرکت

ما معتقدیم که این اهداف، بهترین روش برای توسعه تجارت ما در دراز مدت است.

۱) کشف نیاز مشتریان، تامین خواسته های ایشان با ارائه محصولات جدید و نوظهور مطابق با استانداردهای جهانی.

۲) ایجاد زنجیره ارزش در سازمان و اجرای دقیق و مرحله ای برنامه های مرتبط با آن جهت افزایش رضایتمندی مشتریان.

۳) استفاده از دانش متخصصین داخلی و بکارگیری ظرفیت های تولید در کشور.

۴) ایجاد بازار محصولات نوظهور در کشور و تشویق تولید کنندگان به ارزش آفرینی با ارائه محصولات جدید به بازار.

۵) ارتقای دانش، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان با ارزشترین سرمایه شرکت جهت توسعه و دستیابی به اهداف دراز مدت.

۶) افزایش تولید داخل و رقابت با محصولات خارجی و صادرات با هدف پیوستن به بازارهای خارجی در راستای رشد اقتصادی کشور.

۷) گسترش تجارت و افزایش سودآوری برای سهامداران شرکت بکمک انحصاری کردن تولیدات شرکت و ثبت نامهای تجاری معرفی شده.

 

ارزش ها

ارزش های ما تعیین کننده نگرش و نحوه انجام امور تجاری و تعامل با همکاران، شرکا، مشتریان و مصرف کنندگان است. چهار ارزش اصلی شرکت آریا آسریس عبارتند از:

۱) احترام به حقوق مصرف کننده.

۲) تعهد به کیفیت محصول تولید شده.

۳) یکپارچگی کارکنان و همکاران تجاری.

۴) پیشرو بودن در ارائه محصولات جدید.

رعایت و پایبندی به این ارزشها، به مدیران و کارکنان شرکت آریا آسریس کمک می کند تا در جهت حفظ منافع شرکت، شرکاء و مشتریان قدم بردارند.